045 146 2096

Buustia treeniin

Oletko jämähtänyt harjoittelussa tasannevaiheelle?

Mitä jos saisit kehitystä jälleen aikaiseksi?

Lihaskuntoharjoittelussa ja sen kehittävyydessä on monia oleellisia asioita, jotka pitää olla kunnossa. Harjoitteletko kenties liian vähän tai jopa liikaa? Jos harjoittelet liian vähän, et kehity ja jos harjoittelet liikaa niin et myöskään kehity, hmm?. Palautuminen on myös olennainen tekijä: alipalautuneena harjoitteleminen johtaa kehityksesi laskemiseen. Monipuolinen ja ravitseva ravinto tukee harjoittelusi tuloksia, pelkkä proteiinin syöminen ei riitä.

Lihaskunto-ohjelmien ohjelmointi edellyttää monien muuttujien huomioimista, joita ovat mm. harjoittelun intensiteetti, määrä, sarjapituus, palautumisaika ja harjoittelun tyyppi. Harjoitusohjelmien ohjelmoinnin seurauksena saadaan aikaiseksi tuloksia, jotka johtavat kehittymiseen. Kehittymisen tueksi voidaan ottaa erilaisia harjoittelun tehokeinoja: rest-pause, pudotussarjat ja pakkotoistot esimerkkeinä mainitakseni.
 

Syksyllä 2016 jämähdin lihaskuntoharjoittelussa paikoilleni. Sarjapainot eivät nousseet ja kehitystä ei tuntunut tapahtuvan ollenkaan. Kroppani oli aivan jumissa, eikä treenikään oikein kulkenut. Tämä jatkui aina alkuvuoteen 2017, jolloin tilanne muuttui.
 


Keskittyminen harjoittelun ohjelmointiin, kehonhuoltoon, treenifrekvenssiin, sarjamääriin sekä sarjapituuksiin alkoi tuoda tuloksia. Harjoittelu muuttui järkevämmäksi ja sitä oli kokonaisuudessaan vähemmän. Kroppa ei ollut enää niin jumissa, treeni alkoi kulkea ja sarjapainot nousivat hyvää vauhtia. Tasannevaihe oli ohitettu. Mitä tapahtui?
 
Kun harjoittelussa palautuminen, ravinto, harjoittelu ja harjoittelutekniikka on hiottu kuntoon sekä harjoitteluohjelma on ohjelmoitu tavoitetta tukevaksi ja järkeväksi, kehitystä saadaan väistämättä aikaiseksi.
 
Buustia treeniin -valmennuksessa mennään salille, väännetään tekniikat kuntoon, käytetään tarvittaessa erikoistekniikoita ja laitetaan kehitys räjähtämällä eteenpäin.
 
 
Unohda sinäkin tasannevaiheella kärvistely!

 
Jos haluat, että autan sinua saavuttamaan jälleen kehitystä harjoittelussasi, ota rohkeasti yhteyttä! Mietitään keinot, joilla saadaan kehityksesi nousemaan!

Valmennus “Buustia treeniin” 2kk 199€/kk (398€)
Sisältää: 4 tapaamista(60min)(n.2x/kk) +
Kuntotestaus +
Harjoitusohjelma kuntosalille
Valmentajan puhelin/viestituki koko valmennuksen ajan.

Valmennus sinulle, joka junnaat saliharjoittelussa paikoillasi, eikä kehitystä tunnu oikein tulevan tai
muuten vain haet buustia treeniin. Kuntotestaus on mahdollista vaihtaa yhteen tapaamiseen.