045 146 2096

Kehonpainoharjoittelu

Kehonpainoharjoittelu on äärimmäisen kehittävää ja yllättävän raskasta! Kun löydät sopivat liikkeet omalla tasollasi takaat tiesi parempaan kehonhallintaan. Kehonpainoharjoittelua voi tehdä kotona, kuntosalilla tai melkein missä vaan!

Painoharjoittelussa ja kehonpainoharjoittelussa on molemmissa omat etunsa. Painoharjoittelun etuna on tarkempi, spesifi lihaskohtainen harjoittelu ja suurempien kuormien käyttömahdollisuus. Painoharjoituksia voi korvata kätevästi kehonpainoliikkeillä ja ne ovat usein kuormittavampia koska koko kehon lihaksisto joutuu töihin.

Eri haastetasoilla edetään kehityksen mukaan. Tällöin kuormitus kasvaa, joka takaa kehityksen ylöspäin. Kehonhallinan kasvaessa kehonpainolla voi tehdä myös äärimmäistä kehonhallintaa vaativia harjoitteita kuten ihmislippua:

Ihmislippu

Mitä ovat haastetasot?

Kehonpainoharjoittelulla saadaan aivan samalla tavalla nousujohteisuutta mukaan kuin painoharjoittelussa muuttamalla liikkeitä tasojen mukaan haastavampiin:

Kehonpainoharjoittelun hyötyjä:

* Jokaiselle löytyy varmasti sopivat liikkeet kehon ulkomutotoon ja taitotasoon katsomatta
* Et tarvitse välttämättä välineitä
* Voit treenata kotona, kuntosalilla tai melkein missä vaan, myös
esim. lenkin yhteydessä
* Kunto paranee, mikä helpottaa elämää koska jaksat paremmin
* Et tarvitse välttämättä kuntosalijäsenyyttä
* Treenaat kehollasi, joten kehonhallinta paranee
* Pystyt treenaamaan kaikkia monipuolisen kunnon osa-alueita
* Ajansäästö kun ei tarvitse siirtyä treenipaikkaan
* Voimatasojen nousu
* Kehonhallinnan parantuessa ehkäiset loukkaantumisia arjen
vaaratilanteissa


Kehonpainoharjoittelun liikevalikoimaa voi kasvattaa nopeasti hankkimalla leuanvetotangon. Leuanvetotanko mahdollistaa laajan vetoliikevalikoiman ja ryhdille erittäin hyödyllisen roikunnan!

Haluaisitko SINÄ oppia treenaamaan tehokkaasti kehonpainolla?

Kaikessa harjoittelussa suoritustekniikka on äärimmäisen tärkeää, sillä se tekee harjoittelusta kehittävää ja turvallista. Mieluummin 1 kunnon toisto kuin 5 huonoa toistoa ja kehityt taatusti nopeammin!

Ohjattujen treenien ja yksilöllisesti suunniteltujen valmennusten etuja:
* Liiketekniikat kerralla kuntoon
* Tehokas ja turvallinen harjoittelu
* Nopeampi kehitys
* Yksilöllisyys harjoittelussa
* Mahdollisten rajotteiden huomiointi
* Ajansäästö

Löydä sinulle sopivat liikkeet, turvalliset ja kehittävät tekniikat ohjaustuntien avulla. Rakennetaan sinulle toimivat yksilölliset progressiot liikkeisiin. Kaikki ohjaukset ja liikekohtaiset tekniikat livenä Joensuussa ja Kuhmossa, myös etänä netin välityksellä tietokoneella, tabletilla tai puhelimella!

Varaa ohjaustunnit kotiisi, kuntosalille tai vaikka lenkkipolulle:
045 146 2096 / simo@komis.fi


Tai laita tästä viestiä: