045 146 2096

(suomi) Blogi

Kemikaalipöhnä

Herään aamulla. Pesen hampaani käyttäen hammasharjaa ja tahnaa. Pesen kasvoni hellivällä pesuaineella, koska ihoni on herkkä. Suhautan kainaloon alumiinia sisältävää deotoranttia ja laitampa vielä varmuuden varalle hieman parfyymiä, ettei hiki varmasti pääse haisemaan. Useimmat (lähinnä naiset) laittaa vielä lisäksi meikkejä kasvoihin. Kokkaan aamupalaa, jossa käytän teflonpintaista paistinpannua ja muovista lastaa. Käytän leivällä leikkelettä, jossa on enemmän e-koodeja kuin raaka-ainetta. Syötyäni pesen ruokailuvälineet astianpesuaineella. Myös pöytäpinta täytyy pyyhkiä, johon käytän puhdistusainetta.Toisinaan laitan astiat astianpesukoneeseen, johon laitan konetiskiainetabletin. Tästä lähden päivän askareisiin työmaalle. Illalla askareista palattuani on karmiva nälkä. Onneksi kävin kaupasta hakemassa eineksiä, ultraprosessoitua ruokaa jossa on läjäpäin säilöntä- ja lisäaineita.

Lue lisää..

Miten onnistun elämäntapamuutoksessa?

Kun ihmiset tekevät elämäntapojensa muutoksia, he valitettavan usein sortuvat muuttamaan kaikkea kerralla. Se että muutat asioita yksi kerrallaan tuottaa sinulle kestäviä tuloksia. Uudet tavat vaatii opettelua, aivan kuten kaikki muukin uusi. Aloita tänään jollain pienellä muutoksella. Tee samoin tulevina päivinä, rakenna itsellesi uusia tapoja. Kun olet toistanut tätä tarpeeksi kauan, siitä muodostuu sinulle uusi toimintamalli, eli tapa. Elämäntapojen muutoksissa edellä mainittu kaava on tärkeää, sillä saadaan aikaan kestäviä ja pysyviä muutoksia. Elämäntapamuutos tarvitsee motivaatiota ja halua toteuttaa muutos. Kun määrität itsellesi tavoitteen ja teet toimia sen saavuttamiseksi olet ennenpitkää saavuttanut tavoitteesi. Asettamalla pienempiä välitavoitteita varmistat isomman tavoitteen saavuttamisen, sillä pienempien

Lue lisää..